اول مرة تشوفها عنيا قلبى سابنى و ليها اتشد قولت نظرة بريئة و تعدى.... لكن انا حبيتها بجد طعمة هى و ميه ميه و عيونها شقية خدت قلبى مبقاش فيا.... قمر يا ناس فى ليل و ناس يا اخوانا الحب اجمل احساس ما شوفت جمالها ربى احفظها و من عين الناس كمان صونها.... هى الهنا وكل المنى حبيتها انا . / بقلمى محسن العربى شاعر الإبداع


ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق